piątek, 14 marca 2014

Pozdrawiam Was marcowo

Witajcie! Urządziłam wreszcie swoje miejsce do pracy. Mam już własne biurko przy którym piszę, odpowiadam na maile i skupiam na tym co mam do zrobienia. Krzesło spodobało się Maurycemu więc bardzo często toczymy bitwę terytorialną, które z nas ma na nim w danym momencie usiąść. Urządzam również swoją sypialnię, brakuje mi tylko jeszcze firanek ale to kwestia logistyczna i ubłagania męża oczywiście żeby zawiesił mi karnisze. Czas mi ucieka i czekam na wiosnę kiedy będę mogła usiąść i wypić w ogrodzie kawkę. Ściskam Was mocno i regularnie do Was zaglądam!





13 komentarzy:

  1. Fantastyczny ten obraz/plakat/proporczyk z elegancką panią w sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj Madziu... dobrze, że się odezwałaś...
    pomalutku i urządzisz wszystko tak jak chcesz
    pozdrawiam serdecznie i duże głaski Maurycemu

    OdpowiedzUsuń
  3. ..ależ u Ciebie jest miło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przyjemnie przegląda się twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miejsce pracy wygląda bardzo przytulnie. Jednak jak ja bym miała siedzieć na tak wygodnym fotelu i próbować pracować... hmm... zapewne bym nie pracowała;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasno i przytulnie. Trzeba przyznać, że ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Madziu...co u Ciebie Kochana,nic się nie odzywasz:(( mam nadzieje ze wszystko w porzadku,a pochłonęła Cię praca...Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu... odezwij się choćby mailem, pozdrawiam
    joanna.polangel@gmail,com

    OdpowiedzUsuń