sobota, 16 listopada 2013

Moje zwierzątko

Wiele z Was pyta się mnie o mojego kotka. Na załączonych obrazkach zatem pokazuję Wam co robi zazwyczaj mój kot w ciągu dnia:) Nie dziwcie się, że taki zmęczony, bo skoro pół nocy chodzi się po ogrodzie i próbuje upolować nam coś na śniadanie, to w ciągu dnia trzeba trochę odpocząć! Mój kotek chyba szczęśliwy i dochodzę do wniosku, że warto było zamknąć go w klatce, wsadzić w głośny i nieprzyjazny zwierzakom samolot i wieść tyle godzin. A my? Szczęśliwi bardzo, że mamy go przy sobie...



9 komentarzy:

  1. Słodziaczek! Ja mam czarną koteczkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Madziu! Jestes nareszcie,jak udał się wyjazd?

    OdpowiedzUsuń
  3. no... nareszcie...
    szczerze przyznam się Madziu ... tęskniłam za jego widokiem...
    słodziak jeden
    głaski wielkie ode mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kot zawse będzie się lepiej czół z właścicielami nawet na końcu świata :)

    OdpowiedzUsuń