wtorek, 19 listopada 2013

Wiejsko się robi

Ostatnio zaczęłam kupować wszystko co ma jakiś wiejski akcent:) Nie wiem skąd taka potrzeba nagle się u mnie wzięła, może z tęsknoty za krajem a ten przecież wiejskich akcentów ma sporo:) No i zbieram kurki i koguciki, dzisiaj pokazuję Wam moją miseczkę na słodycze, przynajmniej taką rolę pełni ona u mnie. Tych cukierków zostało już mało, większość zjedzona przez weekend i wczoraj wchodząc na wagę stwierdziliśmy, że idziemy na dietę! Ściskam Was!




5 komentarzy:

  1. To pewnie spodobały by Ci się kubeczki z krówką, które niedawno widziałam pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna kurka!!! widze,ze zaczynasz sie rozgladac za ladnymi rzeczami do twego przytuliska. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie Madziu,kurka,piekny obrusik:)) domowo,ja tak lubie.zadomowilas się już troszkę? Dobrze Ci tam jest? Dużo ciepelka przesylam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak... zjadłaś wszystkie cukierasy ? hihi
    ja też chcę jednego... chociaż

    OdpowiedzUsuń
  5. Mysle, ze do takiego wnetrza pasowalaby rowniez taka naklejka http://oklejaj.pl/product-pol-8285-Naklejka-na-lodowke-Czerwona-kratka-0271.html :)

    OdpowiedzUsuń